Help als Vrijwilliger

Binnen de Stichting wordt veel gebruik gemaakt van Vrijwilligers. Of dit nou om een bestuursfunctie gaat of in het helpen bij een van de projecten, Vrijwilligers zijn onmisbaar voor ons. Wij kunnen altijd vrijwilligers gebruiken, op dit moment zijn wij nog specifiek op zoek naar:

Bestuursleden

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe Bestuursleden. Ben je betrokken bij Bitcoin en ben je bereid een beetje vrije tijd te investeren als Bestuurslid van de Stichting?

Systeembeheerder

Wij zijn op zoek naar een Systeembeheerder. Ben je betrokken bij Bitcoin en ben je bereid een beetje vrije tijd te investeren als Systeembeheerder van de Stichting?

Vrijwilligers

Als vrijwilliger van de stichting kan de stichting een beroep doen op u als dit nodig is. Tevens werken er vrijwilligers mee in de verschillende projectgroepen zoals bijvoorbeeld Bitcoin Wednesday.

Neem contact op

Ben je betrokken bij Bitcoin, ben je bereid om hier wat vrije tijd in te steken en de stichting te helpen? Neem dan contact op met ons.

Je kan bellen, mailen of het formulier invullen. Naar de contactpagina.

We maken snel een afspraak om nader kennis te maken.